Матеріали на конкурс "Учитель року - 2019"





Матеріали учасника І туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"









Відділ освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради

Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ст.






Матеріали

учасника І туру всеукраїнського конкурсу

"Учитель року - 2019"

         номінація   "Географія"           





                                                                        вчителя географії
                                                          Запорізької ЗШ І – ІІІ ст.
Гришельової  Тетяни Іванівни


2018
 













                                                         





Інформаційна картка
учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»
у номінації «Географія»


Прізвище, ім’я, по батькові
Гришельова Тетяна Іванівна
Посада
Вчитель географії, заступник директора з виховної роботи
Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ст., Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області
Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)
Вища, Сімферопольський державний університет, 1980 рік
Самоосвіта (за останні 3 роки)
- 29 лютого -18 травня 2016 року – курси підвищення кваліфікації «Вчителі географії та природознавства» (за дистанційною формою навчання)
- 13-17 лютого 2017 року - «Шкільна академія підприємництва» (підготовка керівників шкільних клубів підприємництва)
- 20 лютого 2016 року -  44-годинний оновлений очний курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» (версія 10.1)
- 27 травня 2017 року – 64-годинний курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» з використанням інформаційно-комунікативних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України
Загальний стаж роботи
38 років
Педагогічний стаж
38 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
35 років
Кваліфікаційна категорія
«Вища кваліфікаційна категорія»
Педагогічне звання                    (за наявності)
«Вчитель-методист»
Науковий ступінь                        (за наявності)

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)


Посилання на відеорезюме**

Педагогічне кредо
«Ми навчаємо не для школи, а для життя»
Сенека Молодший

Педагогічний портрет

Ми живемо у світі, в якому кількість інформації подвоюється приблизно за один-півтора року. Цьому сприяє проникнення комп’ютерних технологій практично  у всі сфери людської діяльності, у тому числі в освіту.
Сьогодні вже не виникає сумнівів із приводу того, що перед освітньою системою стоїть проблема підготовки молоді до життя і діяльності за умов інформатизації суспільства. Для успішної роботи з інформацією слід уміти користуватися методами її систематизації та опрацювання, тобто володіти новими інформаційними технологіями.
Використання комп’ютерних технологій  особливо актуальне для шкільної географії. Адже саме в географії ми знаходимо безліч значимих в дослідницькому, творчому плані завдань, що вимагають залучення інтегрованого знання глобального мислення, дослідницького пошуку для їх вирішення, а вчителі географії відчувають постійну потребу в оновленні та актуалізації використовуваних матеріалів.  Ян Амос Коменський сформулював принцип наочності у формі «золотого правила» дидактики: «Чим більше органів чуття бере участь у сприйнятті об’єкта, тим краще цей предмет сприймається, довше утримується в пам’яті і швидше при необхідності відтворюється».
Вчителеві потрібно так організувати діяльність на уроці, щоб дитина почувала себе шукачем і відкривачем знань. Тільки за цієї умови одноманітна, напружена, стомлююча робота школяра забарвлюється радісним почуттям і може принести маленьким людям переживання творця, як стверджував  В.О. Сухомлинський.
Правильно складені розвиваючі ігри й дослідницькі завдання допомагають школяреві віртуально перевтілитися в менеджера туристичної агенції, фоторепортера, журналіста, ученого. Такі підходи до географічної освіти мобілізують творчі ресурси, сховані в кожній без винятку дитині. Учні можуть самостійно підготуватися за допомогою комп'ютерних засобів навчання до уроку по новій темі, розповісти про ті або інші географічні новинки, кожен учень зможе відчути смак наукового відкриття.
Я звертаюсь до цієї технології тому, що вона дає можливість у стінах школи формувати життєві компететності, творчу особистість, пробуджує і розвиває в дитині талант, дає можливості дітям осмислено застосовувати свої знання, реалізує їхні соціальні потреби, формує мотивацію до навчання.
Проводячи дослідження, школяр вчиться критично мислити, вирішувати складні проблеми, зважувати альтернативні думки, самостійно ухвалювати продумані рішення, реалізовувати їх. В ході підготовки і проведення уроку учні активно використовують можливості комп’ютера та різноманітні інформаційні ресурси.
Основну мету вбачаю в підготовці учнів до самостійного засвоєння матеріалу, формування і розвитку вміння вести пошукову і дослідницьку роботу, обробляти, зберігати текстову і графічну інформацію, аналізувати її, передавати, порівнювати і на основі порівняння синтезувати нову інформацію.
В ході дослідницької роботи, учні отримують більш широкі, грунтовні знання з теми, що вивчається, отримують навики практичної діяльності, які стануть в нагоді в подальшому житті.
Працюючи  понад 30  років у школі, я розумію, щоб бути сучасним вчителем, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку, розкривати матеріал з  допомогою учнів та зробити так, щоб вони відчували себе значущими учасниками уроку.
   Володіння сучасними освітніми технологіями допомагає мені уникнути стереотипності і монотонності процесу навчання, що сприяє розвитку в учнів допитливості, самостійності, активності, творчості і, відповідно, продуктивного засвоєння матеріалу того уроку, на якому використовуються презентації, дослідницькі проекти.
На уроках географії  створюю атмосферу інтересу до знань, прагнення шукати, досліджувати, творити, розвивати кмітливість. Застосування ІКТ при виконанні дослідницьких проектів допомогло зацікавити учнів, підвищити рівень засвоєння навчального матеріалу навіть у слабовстигаючих учнів.






Немає коментарів:

Дописати коментар